Mosolyváltó – UB 2017
2017. május 23. írta: Nemkönnyűeset

Mosolyváltó – UB 2017

Időpont: 2017.05.20 ~11:20-11:45

Táv: 5K

Szint: kb. 5 m

Helyszín: Alsóörs-Csopak

Taknyolás: 0

Tömegfaktor: UB-s buli szint

Érzés: 10/10 a gyerekek miatt

Katica: valahol ott kellett lennie…

Nem gondoltam, hogy életem első UB részvétele ilyen formában valósul meg. Jó, igazából pár éve még azt sem gondoltam, hogy életem első UB részvétele valaha megtörténik. Vagy, hogy egy futólépést is megteszek önszántamból…

A Mosoly Váltó lényege, hogy a Mosoly Alapítvány által támogatott gyerekek futják körbe a Balatont, és bizonyos távokat örökbefogadva lehet kísérni Őket. Imádom. A gyerekek nagyon jó arcok voltak, és maximálisan odatették magukat, Ádám, akit mi kísértünk, maga a nyugalom szobra a maga 15 évével, annyira fegyelmezett volt és ügyes és kedves és… na jó, engem totál levettek a lábamról a gyerekek (szokás szerint). Azt sajnáltam csak, hogy az Alsóörs és Csopak közti 4,8 km után csak nagyon kis időnk volt bandázni – ellettem volna velük egész délután.

Nyilván mondanom sem kell, hogy az UB-nek szuper hangulata van, és már alig várom, hogy én is fussak ott. Mármint, ennél a szűk 5-nél picit többet. Ezt egyébként a futás utáni stardolás során párszor el is mondtam. Jó volt maradni, mert jó idő volt, gyakorlatilag nyár, és a Balcsiban is megmártóztunk Gabival, miután hősiesen megmentettem egy ádáz hattyú támadásától.

Visszafelé meg jót aludtunk a buszban a lányokkal, ki a fáradtság, ki az elfogyasztott éves sörétől, de tök megérdemeltük. A reggelin korábban gyűjtöttünk sok pénzt, most futottunk sok kilo… őőőő szóval sok métert.

Cica nem volt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemkonnyueset.blog.hu/api/trackback/id/tr4812535705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása